FLIRTY DANCE PRANK!!

  Көрүүлөр 3,067,687

Alexa Rivera

15 күн мурун

OMG they all freaked out! This was so fun and we all learned a few dances along the way. Make sure to LIKE the video and SUBSCRIBE!!
@Ben Azelart
@Andrew Davila
@Dominic Brack
If you see this comment who is the best dancer! Love you guys :)

Жорумдар
Genie TPWK
Genie TPWK Саат мурун
That wa a the worst I was cringing so hard 😂
Aisha Sadayeva
Aisha Sadayeva Саат мурун
Poor Ben and Andrew 😔😔😔😔
Sadee Shay
Sadee Shay Саат мурун
Good to know if KGpost doesn’t work out for Lexi she has pole dancing 😂
PrettiassTt.
PrettiassTt. 2 саат мурун
𝑳𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒂 𝒇𝒓𝒊𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒍𝒊𝒌𝒆🌛💍💕🔪
Hadi Iqbal
Hadi Iqbal 4 саат мурун
hahahhahaha bro lol
GREY WHALE ALPHA
GREY WHALE ALPHA 11 саат мурун
Welcome back to my youtube chanooooool I litteraly laugh at every video and she is so cute
Shania Balik
Shania Balik 12 саат мурун
Hiiii hahahahah this was sooo funny Bens reaction tho🤣😂😂
Develvenom YT
Develvenom YT 12 саат мурун
Dom look so stupid
Out of my mind ALDC
Out of my mind ALDC 12 саат мурун
That’s a lot of eye contact
Gamer Cristianooffi
Gamer Cristianooffi 13 саат мурун
1:49
GO
GO 13 саат мурун
Ben was looking at the dancer as if he was a criminal 😂
Yerlyn Gonzalez
Yerlyn Gonzalez 13 саат мурун
🤣🤣🤣
Chelsea Guevara
Chelsea Guevara 13 саат мурун
The salsa one got me😂😂😂
tyana green
tyana green 13 саат мурун
Dom is so funny I literally lmao🤣🤣🎊🤣🤣
Rene
Rene 13 саат мурун
Omg Ben was so jealous 😂
Romario Brown
Romario Brown 16 саат мурун
Yes girl 😊😀😃😄
Lunar Eclipse
Lunar Eclipse 16 саат мурун
Poor dom he was trying so hard 😭✓ Good job dom
Romario Brown
Romario Brown 16 саат мурун
Hi Lexi 🍪🍯🍩🍫🍬🍭🧁🎂🍮🍿🍰🥧🍦🍨🍧🥮🥠🍡🍥
cheyenne riedlinger
cheyenne riedlinger 17 саат мурун
Ben was so jealous about Isaiah touching Lexi a lot Ben was like literally jealous like a lot all that is so sweet he still has feelings for her I wish they would get back together I miss Bexi a lot
Emily Smith
Emily Smith 19 саат мурун
I feel bad for Andrewww
Βασιλική Αρτίκογλου
Βασιλική Αρτίκογλου 20 саат мурун
Ben was so fck jealous tho .. I get him 😂
Maud Ical
Maud Ical 21 саат мурун
Your princess so mean and I'm so matter you for doing that
Zz Beyoncé
Zz Beyoncé 23 саат мурун
Omg
Heaven Sent
Heaven Sent Күн мурун
Hi
Lenart_078 Kadriu
Lenart_078 Kadriu Күн мурун
Thaths so crimge
len david
len david Күн мурун
omg cute
Tic Tac
Tic Tac Күн мурун
1:04
Patrick Stevens
Patrick Stevens Күн мурун
Ben
Joshua Agbonaye
Joshua Agbonaye Күн мурун
done
susha handly
susha handly Күн мурун
Hi alexa i am your fan i am zeruya please give reply😟
Zainab Shahrour
Zainab Shahrour Күн мурун
Hahahaha
Kari Plays
Kari Plays Күн мурун
😂😂😂😂😂😂😂
Sana Malik
Sana Malik Күн мурун
Is it just me or does Andrew’s jumper look soooo comfyyyy 😂✨
kiki kiki
kiki kiki Күн мурун
I died
kiki kiki
kiki kiki Күн мурун
🤣
Soneta chang
Soneta chang Күн мурун
OMG!!!!! Dom when he was salsa dancing LOL
Shihan Mihiranga
Shihan Mihiranga Күн мурун
There was no clue that dom is a best dancer than isaih
XxgamerpandaxX
XxgamerpandaxX Күн мурун
when they were dancing ben's like I'm just going to stand here
Juliana Ortiz
Juliana Ortiz Күн мурун
Why was I doing the "salsa" with them😂
jorge calvillo
jorge calvillo Күн мурун
Hi
Allen Coverdell
Allen Coverdell Күн мурун
umm... i am CRACKING up rn like!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pete OZIAS
Pete OZIAS Күн мурун
Ben is watching and he’s like what the f-
selmanovice
selmanovice Күн мурун
♥️♥️ Wie all love you lexi
selmanovice
selmanovice Күн мурун
Ed you are the best yt
selmanovice
selmanovice Күн мурун
Lexi you are so funny
Harleen Kaur
Harleen Kaur Күн мурун
Omg, Dom!!! AHAHAHHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHHH
Laila Vega
Laila Vega Күн мурун
Bro what the heck was dom doing?🤔😂
Lacee Chea
Lacee Chea Күн мурун
Lexi today I Saul Charlie the Milio in roblox like the girl said she is not Ariana Grande no like I said no but she’s just new in roblox and so Charlie said Exactly
Yoselin Velasquez n
Yoselin Velasquez n Күн мурун
Hahahha what was that
Shipra Pillai
Shipra Pillai Күн мурун
Andrew ❤️ Ben ❤️ Dom ❤️
Lizzie Kenuajuak
Lizzie Kenuajuak Күн мурун
Go back w Ben 😭😭😭
Sinethemba Mbatha
Sinethemba Mbatha 2 күн мурун
Ben is inlove with you
ananditaable
ananditaable 2 күн мурун
Don't a performance cracked me up.
Penny Isaacs
Penny Isaacs 2 күн мурун
😳😳😳
Rebekah Webster
Rebekah Webster 2 күн мурун
Did u see Isaiah hand on lexis shoulder at the end??? 🙄
Kinza
Kinza 2 күн мурун
Pls do the first one on brent
Shapna Islam
Shapna Islam 2 күн мурун
Do you know someone try To make them kiss .
Shapna Islam
Shapna Islam 2 күн мурун
Pearson dating
Shapna Islam
Shapna Islam 2 күн мурун
Is Brent and
Rose Violet
Rose Violet 2 күн мурун
I ship Ben x Lexi lol
Amenre
Amenre 2 күн мурун
Awww Dom
Emma Caskanette
Emma Caskanette 2 күн мурун
bens wasthe est
Sudha Rani
Sudha Rani 2 күн мурун
Why he threw the teachers t shirt. .😂😂😂
Victoria Mweu
Victoria Mweu 2 күн мурун
Doms performance.... i really cracked up😂😂
Inori Suzune
Inori Suzune 2 күн мурун
Doms dance was hilarious 😂 😂
hi Brent
hi Brent 2 күн мурун
well he had fun
Saravanan Kbk
Saravanan Kbk 2 күн мурун
7.26 This dance step looks alike black pink Lisa swalla dance😂😂
kizzy nelson
kizzy nelson 2 күн мурун
Ben was totally freaked just by that face you already know
I Am the chosen one brilliant
I Am the chosen one brilliant 2 күн мурун
Dommmm
Angel and Devil
Angel and Devil 2 күн мурун
Did anyone else notice how uncomfortable Ben was when Isaiah threw him his shirt and told him to put it somewhere?
martina farres-centeno
martina farres-centeno 2 күн мурун
i love your vids, sending love from New York!
youwontlikeme11 youwontlikeme11
youwontlikeme11 youwontlikeme11 2 күн мурун
the fast motion made it way funnier 😂😂😂😂
Tenzin Heshay
Tenzin Heshay 2 күн мурун
Dom's was the best
SRK Be Different
SRK Be Different 2 күн мурун
Lexi is too good at pranking..
SRK Be Different
SRK Be Different 2 күн мурун
Ooh my Dom🤣🤣✋👍
James Urena
James Urena 3 күн мурун
lexi is not ur girl no mo ben soooo ye
Ceara Ramnarine
Ceara Ramnarine 3 күн мурун
O.M.G
christy
christy 3 күн мурун
Ben is jealous 😂
RASHEA MCLAREN
RASHEA MCLAREN 3 күн мурун
😂😂😂😂😂
among us god
among us god 3 күн мурун
Ben is like the side chick Isaiah: oh yes Oh yES oH yEs
Tenson
Tenson 3 күн мурун
Me*😂😂 Them*👫
nemy vlog
nemy vlog 3 күн мурун
This video keep launching me😅😅😂😂😂😂
Emily Playz
Emily Playz 3 күн мурун
He is wearing the skirt wrong
Millie Ferguson
Millie Ferguson 3 күн мурун
It cracked me up when it was doms turn Like if u agree 👍
Lily Roman
Lily Roman 3 күн мурун
Get it dom lol
Hayley Northern
Hayley Northern 3 күн мурун
oh my god this is so funny hahaha
Moksha Sooriyaarachchi
Moksha Sooriyaarachchi 3 күн мурун
Bens face 😂
CHINDU C
CHINDU C 3 күн мурун
And the flirty dance Ben's reaction was hilarious look at his expression he was not expecting this
CHINDU C
CHINDU C 3 күн мурун
Dom dancing salsa dance his clothes are hilarious he dont no what is he wearing and at last Isiah smell his clothes and going vomit omg ha ha ha ha😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Lets butter this landing
Lets butter this landing 3 күн мурун
I am confused they broke up ben is not supposed to dont care about that?
aaeesha khechiche
aaeesha khechiche 3 күн мурун
pls do a prank to steel a bt on the grop hehe
vaanya bansal
vaanya bansal 3 күн мурун
dom is so funny
vaanya bansal
vaanya bansal 3 күн мурун
dom is so funny
qaaLi mahamed
qaaLi mahamed 3 күн мурун
😂😂😂😂😂
Aleah Panopio
Aleah Panopio 3 күн мурун
Dom hahahaha
Ankita Sharma
Ankita Sharma 3 күн мурун
Dom was fun and Ben reaction was cool. Andrew was so quiet.
Prasidhi Penchala
Prasidhi Penchala 3 күн мурун
i feel so bad for ben 😭😭😭
Estefany Bermudez
Estefany Bermudez 3 күн мурун
When isiah did wap 😂🤣😅😆 i couldn't stop laughing
Niraj Falkoti
Niraj Falkoti 3 күн мурун
7:24 hay garmi step😂😂😂
Regina Villalba Béjar
Regina Villalba Béjar 3 күн мурун
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
gaming with sunflower girl
gaming with sunflower girl 3 күн мурун
Nice costume don 🤣😂😂😂😅😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😅😅😅😂😂😂
FIGHTING IN FRONT OF OUR FRIENDS PRANK!!
08:36
Brent Rivera
Көрүүлөр 4,7 млн
CRYING WITH THE DOOR LOCKED!! *PRANK*
08:32
Alexa Rivera
Көрүүлөр 1,8 млн
Qualifying Highlights | 2021 Emilia Romagna Grand Prix
7:01
FORMULA 1
Көрүүлөр 2,6 млн
Extreme $100,000 Game of Tag!
16:54
MrBeast
Көрүүлөр 14 млн
I dug a secret underground bunker using ONLY a spoon...
6:00
Tyler Oliveira
Көрүүлөр 509 миӊ.
SURPRISING BRENT WITH HIS EX-GIRLFRIEND
07:23
pierson
Көрүүлөр 1,9 млн
HICKEY PRANK ON CRUSH!
07:31
Alexa Rivera
Көрүүлөр 13 млн
EXPOSING MY FAKE FRIENDS!!
09:25
Alexa Rivera
Көрүүлөр 6 млн
I'm Moving Away... (not a prank)
12:51
Ben Azelart
Көрүүлөр 7 млн
Lie Detector Test on Brent Rivera & Pierson Wodzynski!!
07:20
FLIRTING WITH BEN'S BROTHER PRANK!!
08:57
Alexa Rivera
Көрүүлөр 6 млн
I WAS DARED TO DO WHAT?! (Dare Challenge w/ Friends)
08:22
Alexa Rivera
Көрүүлөр 9 млн
SURPRISING MY FRIENDS WITH SILVER HAIR!!
08:21
Andrew Davila
Көрүүлөр 1,6 млн
PRANKING MY FRIENDS AT 3AM!!
09:05
Alexa Rivera
Көрүүлөр 3,3 млн
Qualifying Highlights | 2021 Emilia Romagna Grand Prix
7:01
FORMULA 1
Көрүүлөр 2,6 млн
Extreme $100,000 Game of Tag!
16:54
MrBeast
Көрүүлөр 14 млн
I dug a secret underground bunker using ONLY a spoon...
6:00
Tyler Oliveira
Көрүүлөр 509 миӊ.